Skip to content
Brend
  • Boudoir
  • Niche parfemi
    Brend

    Ženski parfemi

    Brend

    Muški parfemi

    Brend

    Unisex parfemi

    Brend

    Poklon setovi

    • Muški niche parfemi
    • Poklon setovi
    • Ženski niche parfemi
  • Mirisi za kuću
    Brend

    Difuzeri

    Brend

    Mirisne sveće

    Brend

    Difuzeri za automobil

    Brend

    Poklon setovi

    • Mirisne sveće
    • Difuzeri
    • Difuzeri za automobil
  • Kozmetika
    • Kreme za lice i teloIstražite našu selekciju krema za lice i telo koje kombinuju vrhunsku negu i prefinjene mirisne note. Idealne za svakodnevnu rutinu i poklon.
    • Sapuni
  • Brend
    • ANFAS niche parfemi

    • ATELIER DES ORS niche parfemi

    • BAOBAB

    • BIRKHOLZ niche parfemi

    • CHABAUD niche parfemi

    • CHERIGAN niche parfemi

    • CULTI

    • DR. VRANJES

    • FRAPIN niche parfemi

    • Giardini di Toscana

    • JACQUES FATH niche parfemi

    • KORLOFF niche parfemi

    • LADENAC MILANO

    • LES BAINS GUERBOIS

    • MORESQUE niche parfemi

    • MUSICOLOGY niche parfemi

    • OBVIOUS niche parfemi

    • OLFACTIVE STUDIO niche parfemi

    • REINA DE SABA niche parfemi

    • ROYAL CROWN niche parfemi

    • THE DIFFERENT COMPANY niche parfemi

    • THE HOUSE OF OUD niche parfemi

    • DR. VRANJESVeć 40 godina pretvaramo prostore u mesta harmonije, rituale lepote u prefinjeno blagostanje. Dr. Vranjes Firenze je sinonim za lifestyle mirise i simbol je italijanske izvrsnosti. Ulazak u svet mirisa Dr. Vranjes Firenze znači zaroniti u prepoznatljive, jedinstvene mirise koji mogu da oblikuju najvažnije trenutke vašeg života. Svaki miris je dizajniran da ponudi multi-senzorno blagostanje, pretvarajući svaki trenutak u nezaboravno iskustvo inspirisano italijanskim stilom života. Florentinsko nasleđe Izrada i umetnička parfimerija Od samog početka svog istraživanja, ambicija dr Paola Vranješa je oduvek bila da kreira jedinstvena i nepredvidiva olfaktorna putovanja. Više od 40 godina, Dr. Vranjes Firenze je uspeo da sakupi eleganciju Firence, njenu tradiciju izrade i umetnost parfimerije u bočici, nudeći multisenzorni pristup životu kroz mirise za dom i ličnu lepotu. .
    • BIRKHOLZ niche parfemiMi u Birkholz parfemskoj manufakturi smo jedina porodična kompanija koja je sebi postavila misiju da stvara neuporedive mirisne doživljaje za naše kupce. Pojedinačni karakter naših proizvoda odražava našu strast za ekskluzivnim parfemskim kreacijama do najsitnijih detalja. Našim kompozicijama odražavamo karakter i sećanja naših kupaca i stvaramo nezaboravno čulno iskustvo.
    • CULTICULTI MILANO je stvoren iz perceptivne intuicije eklektičnog uma Alessandra Agratija. Instinktivno je shvatio, znatno ispred svog vremena, da prostori i objekti mogu imati i prepoznatljive mirise, da je moguće okružiti se mirisnim kvalitetom pored lepih stvari u ugodnim prostorima. Godine 1988. Alessandro Agrati je krenuo na svoje lično putovanje istraživanja u vezu između sveta dizajna i sveta mirisa, nešto što će revolucionirati sam način na koji ljudi doživljavaju prostore i objekte. Ovo je inspirisalo ime CULTI. Projekat, koji prepliće kulturu i stil, pratio je svrsishodan kreativni put u proteklih 30 godina, postajući brend sa izrazito ličnim duhom. Lična kultura, koja je oblikovana našim svakodnevnim iskustvima. Lično poput mirisa, sa snagom da dočara uspomene. CULTI MILANO je mnogo više od mirisa za kuću, to je Culture of Ambience, pristup doživljaju naših prostora kao jedinstvenog i prijatnog okruženja.
    • ATELIER DES ORS niche parfemi
    • CHABAUD niche parfemi
    • THE DIFFERENT COMPANY niche parfemi
    • CHERIGAN niche parfemiParfemska kuća Cherigan započela je sa izradom mirisa u Parizu 1929. godine, u vreme kada je Pariz postao epicentar umetničkog sveta i izvorište neverovatnog talasa kreativnosti i slobode. Vrlo brzo parfemi ove kuće postali su omiljeni među filmskim zvezdama i džet setom tog vremena. Adresa butika: Champs Elysees 120 dodatno je govorila o glamuru i luksuzu kojim je Cherigan odisao. U prvoj godini Cherigan je lansirao tri parfema: Chance, Fleurs de Tabac i Mascarades. Sva tri su odmah postigla neverovatan uspeh. Danas, na tragu svog nasleđa Cherigan nudi mirise koji su duboki, raskošni i elegantni kao i njihovi prethodnici. Njihova je namera da ponovo lansiraju legendarne mirise ove kuće inspirisane zlatnim dobom parfimerije, artezanskim načinom dobijanja parfema i dragocenim sastojcima, da u svojim kompozicijama koriste 90-99% prirodnih sastojaka i da mirise proizvode isključivo u koncentraciji Parfemskog ekstrakta kako bi naglasili njihovu lepotu i raskoš.
    • FRAPIN niche parfemi
    • LES BAINS GUERBOISOd svog osnivanja 1885 godine u Parizu, terme Les Bains Guerbois predstavljale su mesto okupljanja visokog društva, mesto mirisnih tretmana, opuštanja i ananimnosti. Nakon što su 1978 godine pretvorene u noćni klub, promenile su ime u Les Bains Douches, ali i dalje ostale mesto okupljanja svetskog džet seta, pariski Studio 54. Od 2015. godine na ovom mestu nalazi se butik hotel sa 5 zvezdica pod legendarnim imenom Les Bains. U okviru hotela postoje obnovljene terme, ili spa, kao i poznati noćni klub. Plejada slavnih ličnosti poslednjih tridestak godina može se primetiti na slikama koje krase zidove ovog istorijskog dragulja pariskog Le Marais-a. Od 2017. godine vlasnici ove kuće ponovo su lansirali kolekciju originalnih Les Bains Guerbois Eaux de Parfum, mirisa korišćenih u čuvenim termama. Svaki od ovih mirisa je olfaktivno putovanje u neku godinu i priča iz bogate prošlosti ove slavne adrese. Bočice parfema su od luksuznog stakla ručne izrade sa magnetskim poklopcem na kome je ugravirano ime parfema i godina u kojoj je nastao. Na vrhu bočice je elegantni metalni prsten sa ugraviranim logotipom Les Bains Guerbois. Svi parfemi su veganski, a boja tečnosti je prirodna, bez boja, aditiva, konzervansa i UV filtera.
    • MORESQUE niche parfemiMorsque je omaž bogatom arapskom nasleđu umetnosti, kulture i tradicije izrade parfema. Ime i identitet brenda inspirisani su bogatstvom i raskoši mavarske civilizacije i arhitekture. Ovaj brend nudi kolekciju jedinstvenih, modernih parfema, podsetnik na legendarne „mirise Orijenta“ dopunjene italijanskom prefinjenošću, dizajnom i ukusom. Moresque reinterpretira klasične orijentalne mirise na neočekivani način. Korišćenjem modernih sastojaka da naglase mirise korišćene u tradicionalnoj arapskoj parfimeriji, Moresque je uspeo da nam dočara magični svet Orijenta i učini ga aktuelnim i privlačnim. Parfemi Moresque su svrstani u četiri kolekcije: bela, crna, zlatna i umetnička.
    • JACQUES FATH niche parfemiFrancuski modni dizajner Jacques Fath smatra se jednim od „velike trojke“ pariskih kreatora čiji je zadatak bio oporavak francuske modne industrije posle II svetskog rata. Christian Dior i Peirre Balmain, njegove kolege i prijatelji, članovi „velike trojke“, otvorili su svoje prve butike nakon oslobađanja Pariza (Balmain 1944, Dior 1947). Ali Jacques Fath je već 1937 imao svoj studio u rue de la Boetie, koji je 1944. godine preselio u broj 39, Avenue Pierre 1er de Serbie. Mnogi talentovani dizajneri radili su kao asistenti velikog kreatora, među njima i Hubert de Givenchy, Guy Laroche and Valentino Garavani. Kreacije sa potpisom Fath bile su tražene ne samo u Francuskoj među imućnom i slavnom klijentelom, već su imale veliki uspeh i u Americi, naročito nakon što je Rita Hayworth prilikom udaje za Ali Khan-a odabrala ovu kuću da joj dizajnira venčanicu. Velike poklonice Fath kreacija bile su i Greta Garbo, Ava Gardner, Eva Perón i mnoge druge slavne ličnosti tog vremena. Kuća Fath je dizajnirala kostime za nekoliko holvudskih filmova, a najpoznatije su kreacije za film Red Shoes. Prvi parfem ove kuće, Chasuble lansiran je 1945 godine, a za njim su sledili Vetiver Gris i Green Water. Skupoceni Iris Gris lansiran je 1947…
    • FRAPIN niche parfemiOd 1270. godine porodična zanatska kuća Frapin usavršava metode proizvodnje konjaka, dovodeći svaku fazu procesa do apsolutnog savršenstva. U kući Frapin znaju da, kao i kod konjaka, za čije dozrevanje je potrebno vreme, tako je i za izradu finih mirisa potrebno znanje, vreme i strpljenje. Parfemi, kao i konjak, zahtevaju najfinije sastojke čijim se pažljivim kombinovanjem mogu dobiti rafinirane kompozicije. Frapin nudi upravo takve olfaktivne kreacije – savršene u pogledu sastojaka i izrade i rafinirane vekovima. Parfemi kuće Frapin pričaju o tradiciji, znanju i majstorstvu, o francuskoj strasti prema kvalitetu i umetnosti življenja. Fokusirani na mušku eleganciju, parfemi kuće Frapin daju onima koji ih nose slobodu da izraze svoj stil, autentičnost, pa čak i hrabrost.
    • MUSICOLOGY niche parfemiFabien Boukobza, zaljubljenik u parfeme i vatreni obožavalac umetnosti, nakon 30 godina iskustva u industriji parfema, odlučio je da istraži odnos između umetnosti i mirisa. Umetnost koristi naša čula i sećanja da bi prenela, evocirala i uzburkala. A naša dva najvažnija čula su sluh i miris. Tonovi, vibracije, mirisni molekuli svuda su oko nas i nekad nas nesvesno prenose u neki drugi prostor i neko prošlo vreme vraćajući sećanje na neku osobu, situaciju, emociju. Svaka muzika, kao i svaki parfem ima svoju harmoniju, melodiju, svoje note i akorde. Predstavljamo vam kolekciju Musicology – finu muziku pretočenu u najistančanije mirise.
    • OLFACTIVE STUDIO niche parfemiParfem, kao i fotografija, čuva trenutak u vremnu i ponovo budi sećanja na neki prošli događaj i doživljaj. Rođeni iz saradnje fotografa i kreatora mirisa, parfemi kuće Olfactive Studio donose neverovatni mirisni svet snažnog karaktera, svet intuicije i emocija. Kuća Olfactive Studio osnovana je u Parizu 2011. godine od kada ljubiteljima retkih mirisa nudi mirisna maštanja talentovanih parfimera i fotografa. Kreatori ove kuće trude se da „uhvate“ intiman i poetski odnos između mirisa i slika, tvrdeći da su parfemi anđeli – nemaju pol, ali imaju dušu.
    • REINA DE SABA niche parfemi
    • OBVIOUS niche parfemiDobio sam ideju o kreiranju linije OBVIOUS tokom putovanja u Indiju gde sam na jednoj prelepoj plaži zatekao gomilu plastike i smeća. Pomislio sam da tom smeću OČIGLEDNO nije mesto tu, da ono predstavlja brutalni kontrast lepoti prirode koja ga okružuje. Svojim očima sam video posledice prekomerne potrošnje svega (tu je bilo i odbačenih bočica parfema). Palo mi je na pamet kako je do ovoga dovela površnost, razmetljivost i sveprisutna proizvodnja parfema koji nude bling-bling osećaj ekskluzivnosti i prestiža. Želeo sam da podelim svoje mišljenje da treba slaviti očigledno zadovoljstvo nošenja parfema, vezu sa samim sobom i emocijama koje on u nama budi. Jer parfem nije maska razmetljivosti iza koje se krijemo, već znamenje naše individualnosti i ukusa“. – David Frossard, osnivač brenda Obvious Ova vizija osnivača bila je inspiracija za kreiranje kolekcije parfema koju odlikuje: KVALITET- jer njihovi tvorci sa ljubavlju i strašću osmišljavaju i prave proizvode koji imaju dušu i smisao. PRECIZNOST – fini balans između delikatnosti i moći – potraga za razumnom cenom i finansijskom logikom. ODMERENOST – ideja je biti svoj. Razmetanje je passe, živela spontanost i dobar ukus SLOBODA – zahvaljujući prirodnim sastijcima naši mirisi su kompleksni i slojeviti. Bočica i pakovanje parfema su uskladu…
    • ANFAS niche parfemiIstražite očaravajući univerzum Anfas, olfaktorna simfonija oblikovana Asimom Al Qassimom, pionirima Emirata. Svaka mirisna kompozicija je poziv na jedinstveno senzorno iskustvo, spajajući umetnost, muziku, kulturu i stručnost sertifikovanog parfemera.
    • LADENAC MILANOLADENAC MILANO je luksuz, jedinom rečju. Luksuz sa karakterom, suptilan, diskretan, elegantan, sofisticiran—miris koji se zaista uživa, čineći da se osećate dobro kroz male detalje, a da pritom ne preopterećuje čula.
    • BAOBABBrend koji se nalazi na čelu stvaranja mirisnih i estetskih objekata. Inspiraciju crpi iz afričkih zemalja, a enterijerski parfemi belgijskog brenda postali su dekorativni predmeti od 2002. godine.
    • THE HOUSE OF OUD niche parfemiBrend The House of Oud predstavlja jedinstvenu fuziju umetnosti i parfemske kreacije, spoj dve strasti – italijanske zanatske tradicije i bliskoistočne mističnosti. Ovaj niche brend nastao je iz saradnje između majstora parfimerije i proizvođača oud-a, dragocene smole koja je u srcu mnogih mirisnih kompozicija. Svaki parfem je prava umetnost, izrađena od najkvalitetnijih sastojaka, smeštena u ručno oslikane bočice koje same po sebi predstavljaju umetničko delo. The House of Oud mirisi pričaju priče o dalekim kulturama, emocijama i harmoniji prirode.
    • ROYAL CROWN niche parfemiRoyal Crown Parfemi – Luksuz bez kompromisaRoyal Crown je prestižni italijanski brend niche parfema, osnovan 2008. godine od strane Antonija Martina Viscontija – naslednika poznate porodice Visconti. Spoj bogate porodične tradicije i vrhunske parfemske umetnosti donosi parfeme izrađene od najređih i najdragocenijih sastojaka. Svaki miris iz kolekcije Royal Crown odiše sofisticiranošću, trajnošću i dubinom – savršen za one koji traže nešto više od običnog parfema.
    • KORLOFF niche parfemiKorloff Paris – Luksuz, prestiž i francuska umetnost mirisa Korloff Paris je prestižni francuski brend koji spaja svet visoke juvelirnice, elegancije i umetnosti parfema. Inspirisan legendarnim crnim dijamantom Korloff Noir, ovaj brend je sinonim za luksuz, autentičnost i sofisticiranost. Njegovi parfemi su pravi izraz ekskluzivnosti – niche mirisi vrhunskog kvaliteta, kreirani za one koji znaju da cene rafinirane note i jedinstven karakter. U svetu Korloff parfema, svaki miris je pažljivo osmišljena kompozicija, izrađena od najkvalitetnijih prirodnih sastojaka. Kolekcije poput Memoire donose bogatstvo emocija, sećanja i inspiracije iz različitih kultura i epoha. Od osvežavajućih citrusnih tonova do zavodljivih nota kože, šafrana i ouda, Korloff Paris parfemi nude širok spektar mirisa koji ostavljaju snažan, prepoznatljiv trag. Korloff Paris nije samo parfem – to je stil života. Uronite u svet luksuza i otkrijte mirise koji pričaju priče, bude emocije i ostaju zauvek zapamćeni.
  • Kontakt
  • Blog
  • WooCommerce My Account
    • Registruj se
  • WooCommerce Cart0
    • WooCommerce My Account
      • Registruj se
    • WooCommerce Cart0

      Brend

      1. Boudoir
      2. Brend
      • a
      • b
      • c
      • d
      • f
      • g
      • j
      • k
      • l
      • m
      • o
      • r
      • t

      a

      ANFAS niche parfemi
      ATELIER DES ORS niche parfemi

      b

      BAOBAB
      BIRKHOLZ niche parfemi

      c

      CHABAUD niche parfemi
      CHERIGAN niche parfemi
      CULTI

      d

      DR. VRANJES

      f

      FRAPIN niche parfemi

      g

      Giardini di Toscana

      j

      JACQUES FATH niche parfemi

      k

      KORLOFF niche parfemi

      l

      LADENAC MILANO
      LES BAINS GUERBOIS

      m

      MORESQUE niche parfemi
      MUSICOLOGY niche parfemi

      o

      OBVIOUS niche parfemi
      OLFACTIVE STUDIO niche parfemi

      r

      REINA DE SABA niche parfemi
      ROYAL CROWN niche parfemi

      t

      THE DIFFERENT COMPANY niche parfemi
      THE HOUSE OF OUD niche parfemi

      MATOSS BEAUTY d.o.o.

      Delatnost i šifra delatnosti: Trgovina na veliko parfimerijskim i kozmetičkim proizvodima (4645)
      Adresa: VLADIMIRA POPOVIĆA 6, Novi Beograd
      Maticni broj(MB): 21892840
      PIB: 113575616
      Web adresa: https://boudoir-the-house-of-fragrance.rs/
      Kontakt telefon: 066 80 93 663
      Email: office@matoss.rs

      Top Brendovi

      • BIRKHOLZ niche parfemiMi u Birkholz parfemskoj manufakturi smo jedina porodična kompanija koja je sebi postavila misiju da stvara neuporedive mirisne doživljaje za naše kupce. Pojedinačni karakter naših proizvoda odražava našu strast za ekskluzivnim parfemskim kreacijama do najsitnijih detalja. Našim kompozicijama odražavamo karakter i sećanja naših kupaca i stvaramo nezaboravno čulno iskustvo.
      • DR. VRANJESVeć 40 godina pretvaramo prostore u mesta harmonije, rituale lepote u prefinjeno blagostanje. Dr. Vranjes Firenze je sinonim za lifestyle mirise i simbol je italijanske izvrsnosti. Ulazak u svet mirisa Dr. Vranjes Firenze znači zaroniti u prepoznatljive, jedinstvene mirise koji mogu da oblikuju najvažnije trenutke vašeg života. Svaki miris je dizajniran da ponudi multi-senzorno blagostanje, pretvarajući svaki trenutak u nezaboravno iskustvo inspirisano italijanskim stilom života. Florentinsko nasleđe Izrada i umetnička parfimerija Od samog početka svog istraživanja, ambicija dr Paola Vranješa je oduvek bila da kreira jedinstvena i nepredvidiva olfaktorna putovanja. Više od 40 godina, Dr. Vranjes Firenze je uspeo da sakupi eleganciju Firence, njenu tradiciju izrade i umetnost parfimerije u bočici, nudeći multisenzorni pristup životu kroz mirise za dom i ličnu lepotu. .
      • CULTICULTI MILANO je stvoren iz perceptivne intuicije eklektičnog uma Alessandra Agratija. Instinktivno je shvatio, znatno ispred svog vremena, da prostori i objekti mogu imati i prepoznatljive mirise, da je moguće okružiti se mirisnim kvalitetom pored lepih stvari u ugodnim prostorima. Godine 1988. Alessandro Agrati je krenuo na svoje lično putovanje istraživanja u vezu između sveta dizajna i sveta mirisa, nešto što će revolucionirati sam način na koji ljudi doživljavaju prostore i objekte. Ovo je inspirisalo ime CULTI. Projekat, koji prepliće kulturu i stil, pratio je svrsishodan kreativni put u proteklih 30 godina, postajući brend sa izrazito ličnim duhom. Lična kultura, koja je oblikovana našim svakodnevnim iskustvima. Lično poput mirisa, sa snagom da dočara uspomene. CULTI MILANO je mnogo više od mirisa za kuću, to je Culture of Ambience, pristup doživljaju naših prostora kao jedinstvenog i prijatnog okruženja.
      • FRAPIN niche parfemiOd 1270. godine porodična zanatska kuća Frapin usavršava metode proizvodnje konjaka, dovodeći svaku fazu procesa do apsolutnog savršenstva. U kući Frapin znaju da, kao i kod konjaka, za čije dozrevanje je potrebno vreme, tako je i za izradu finih mirisa potrebno znanje, vreme i strpljenje. Parfemi, kao i konjak, zahtevaju najfinije sastojke čijim se pažljivim kombinovanjem mogu dobiti rafinirane kompozicije. Frapin nudi upravo takve olfaktivne kreacije – savršene u pogledu sastojaka i izrade i rafinirane vekovima. Parfemi kuće Frapin pričaju o tradiciji, znanju i majstorstvu, o francuskoj strasti prema kvalitetu i umetnosti življenja. Fokusirani na mušku eleganciju, parfemi kuće Frapin daju onima koji ih nose slobodu da izraze svoj stil, autentičnost, pa čak i hrabrost.
      • ATELIER DES ORS niche parfemi

      Vaš nalog

      • Porudžbine
      • Adresa
      • Moj nalog
      • Uslovi i odredbe korišćenja
      • Politika Privatnosti (EU)
      • Reklamacije i povrati
      • Dostava robe

      Prijavite se na naš newsletter.

      Hvala vam.
      There was an error trying to send your message. Please try again later.
      Maestro
      Master Card
      Dina Card
      Visa
      Amex express
      Banca Intesa
      ID Check
      Visa secure

      © Copyright 2024 - 2025 | Boudoir | All Rights Reserved

      Page load link
      Upravljajte saglasnostima
      Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
      Funkcionalno Uvijek aktivan
      Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili za jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
      Preference
      Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahtevaju pretplatnik ili korisnik.
      Statistika
      Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu se obično ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
      Marketing
      Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.
      • Upravljajte opcijama
      • Upravljajte uslugama
      • Upravljajte {vendor_count} dobavljačima
      • Pročitajte više o ovim svrhama
      Prikaži podešavanja
      • {title}
      • {title}
      • {title}
      Go to Top