Dobio sam ideju o kreiranju linije OBVIOUS tokom putovanja u Indiju gde sam na jednoj prelepoj plaži zatekao gomilu plastike i smeća. Pomislio sam da tom smeću OČIGLEDNO nije mesto tu, da ono predstavlja brutalni kontrast lepoti prirode koja ga okružuje. Svojim očima sam video posledice prekomerne potrošnje svega (tu je bilo i odbačenih bočica parfema). Palo mi je na pamet kako je do ovoga dovela površnost, razmetljivost i sveprisutna proizvodnja parfema koji nude bling-bling osećaj ekskluzivnosti i prestiža. Želeo sam da podelim svoje mišljenje da treba slaviti očigledno zadovoljstvo nošenja parfema, vezu sa samim sobom i emocijama koje on u nama budi. Jer parfem nije maska razmetljivosti iza koje se krijemo, već znamenje naše individualnosti i ukusa“. – David Frossard, osnivač brenda Obvious

Ova vizija osnivača bila je inspiracija za kreiranje kolekcije parfema koju odlikuje:
KVALITET- jer njihovi tvorci sa ljubavlju i strašću osmišljavaju i prave proizvode koji imaju dušu i smisao.

PRECIZNOST – fini balans između delikatnosti i moći – potraga za razumnom cenom i finansijskom logikom.

ODMERENOST – ideja je biti svoj. Razmetanje je passe, živela spontanost i dobar ukus
SLOBODA – zahvaljujući prirodnim sastijcima naši mirisi su kompleksni i slojeviti.

Bočica i pakovanje parfema su uskladu sa vizijom brenda o očuvanju Planete. Bočica je od recikliranog stakla koje može dalje reciklirati čime se smanjuje emisija ugljen-dioksida u atmosferu. Bez celofana, omot je od prirodnog papira (FSC 100%). Zapušač je od plute, a sve je proizvedeno u Francuskoj.

Parfemi Obvious finanskijski podržavaju Surfrider Europe Foundation donirajući 1% svog godišnjeg prometa ovoj fondaciji koja se bori za očuvanje i zaštitu okeana i priobalne životne sredine.